miercuri, noiembrie 10

Portrete de toamnă

Îmi place toamna. Lumina, culorile frunzelor şi vremea sunt numai bune pentru fotografii.
Trebuie sa învăţăm ca niciodată să nu spunem niciodată.
De ce zic acest lucru ?
Când m-am apucat de fotografie mi-am dorit ca atunci când am să fac portrete să şi iasă unele reuşite pentru un începător. Ştiu că e greu să lucrezi cu oameni, e greu, e greu....să găseşti pe cineva să stea să-i faci poze, nu ştii ce să-i spui, cum să stea, etc...

Săptămâna trecută am reuşit să "răpesc" trei prietene cărora le promisesem mai mult sau mai puţin că o să ieşim la facut fotografii. Am facut destul de multe şi pot zice că sunt mulţumită de rezultate.

Vă mulţumesc vouă fetelor : Irina Popovici, Diana Puşcaşu, Ioana Raţiu !!!


                                                                       Irina Popovici









                                                                   Diana Puşcaşu








                                                                      Ioana Raţiu







"SO SEXY" by Raluca Iclanzan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu